
دریافت تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرفکنندگان 1398
همایش رعایت حقوق مصرفکنندگان که هر ساله با هدف افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات میباشد از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس برگزار میشود.
از آنجایی که هدف همیشگی اورنگ بهبود مستمرهست، سالهای متمادی است که در این جشنواره بصورت خودجوش شرکت میکند. بنابراین، عملکرد اورنگ در حوزههایی نظیر موارد زیر ارزیابی میشود.
- کیفیت محصولات
- ارائه مطلوب خدمات
- سیستم ارتباطات و شکایات
- رضایت مشتریان
آخرین جشنواره برگزار شده رعایت حقوق مصرفکنندگان به دلیل افزایش چشمگیر شیوع ویروس کرونا در سال 1398 برگزار شد ولی نتایج مربوط به آنها در سال 1400 ابلاغ گردید. مفتخریم که به اطلاع برسانیم که در این ارزیابی اورنگ رضایت 94 درصدی مشتریان را کسب نموده و برنده تندیس نقره گردد.
البته دستیابی به این جایگاه و رتبه بدون همراهی مشتریان وفادار خود امکان پذیر نبوده. از این رو، به پاس قدردانی از مشتریان خود این تندیس را تقدیم نگاه ارزشمند آنها مینماید.



