•  sales@opp.co.ir
  •   شیراز:2-32326881-071    تهران:77801788-021
ناحیه کاربری

خط مشی شرکت اورنگ


خط مشی شرکت اورنگدریافت فایل خط مشی شرکت اورنگ


کیفیت، رضایت مشتریان دو رکن اساسی برای تداوم کسب و کار، حفظ منافع کلیه گروههای ذینفع و تحقق چشم انداز شرکت اورنگ پژوهان پارسه محسوب می شود .
مدیریت ارشد برای اطمینان از تحقق کلیه الزامات کیفیت و رضایتمندی مشتریان در حوزه سیستم های کنترل ناوگان و اشخاص الزامات تعهد شده در قراردادها، الزامات مشتریان و سایر الزامات قانونی، پیاده سازی استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10002:2014 را در دستور کار خود قرار داده است. لذا خط مشی نظام مدیریتی خود را با اهداف ذیل اعلام می نماید.
– ارائه محصول های نرم افزاری و سخت افزاری مختلف و باکیفیت در حوزه های فن آوری اطلاعات، حمل ونقل و ارتباطات
– افزایش رضایت مشتریان و پاسخگویی مناسب به شکایت آنها
– افزایش میزان فروش خدمات و محصولات
– فروش در سطح کشور و منطقه
– فراهم آوردن محیطی امن و کارآفرین جهت رشد و تعالی حرفه ای کارکنان و ارتقای سطح دانش سازمانی
– استفاده از فن آوری ها و متدولوژی های نوین جهت تولید محصولات، ارائه خدمات درون سازمانی و ارتباطات برون سازمانی

چشم انداز :

قرارگیری در بین 10 شرکت برتر IT کشور

ماموریت :

تولید نرم افزارهای به روز و خلاقانه، کیفیت در خدمات و صادرات محصولات نرم افزاری و ثبت برند ملی
ارزش های بنیادین:
تعهد و مسئولیت پذیری در برابر وظایف محوله، همکاران و مشتریان
– رعایت نظم و انضباط و راستی
– ادب و احترام و رعایت حقوق مشتری
– وفاداری به سازمان
– خلاقیت به نوآوری
– بهبود مستمر در فرآیند ها و محصولات

شعار سازمانی ما :

فراتر از صفر و یک
اینجانب از طریق مدیر تضمین کیفیت در سیستمهای مدیریتی یادشده، تحقق این خط مشی را پیگیری می کند و به منظور اطمینان از کارآمدی و تداوم مطلوبیت، آن را به طور منظم بازنگری می نماید. انتظار می رود کلیه واحدهای شرکت نیز نسبت به سرلوحه قراردادن این سند اهتمام جدی داشته و جهت تداوم استقرار، انطباق و بهبود سیستم های یاد شده تمام تلاش خود را انجام دهند.