EN
Partner with ORANG

پذیرش نمایندگی اورنگ

پذیرش نمایندگی اورنگ در مراکز استان ها

اورنگ در راستای توسعه فعالیت‌های بازاریابی و فروش محصولات خود اعم از سخت افزارهای ردیاب و نرم‌افزار مدیریت ناوگان حمل و نقل و ردیابی خودرو و اشخاص، در سراسر کشور نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش اخذ می‌نماید. اورنگ در حال حاضر در اکثر مراکز استان‌های کشور دارای نمایندگی فعال می‌باشد. ولیکن در بعضی از نقاط کشور این نمایندگی به صورت غیرانحصاری یا فقط نمایندگی خدمات پس از فروش است. بنابراین، در صورتی که واجد شرایط هستید و علاقه به سیستم‌های نوین ردیاب و تکنولوژی نرم افزاری دارید از شما دعوت می ‌گردد که با کارشناسان اورنگ تماس حاصل نمایید یا از طریق لینک نسبت به پر کردن فرم درخواست نمایندگی اقدام نمایید. تا در اسرع وقت با شما هماهنگی لازم انجام گردد.

اخذ نمایندگی اورنگ مناسب چه کسانی است؟

همیشه شروع و راه اندازی یک کسب و کار جدید با چالش‌ها و نگرانی‌های مختلفی همراه است. اما تیم اورنگ در این راه همراه همیشگی همکاران و نمایندگان خود است. چون معتقدیم که فروش حاصل از همکاران، فروش اورنگ است. و سود حاصل از آن فروش برد برد خواهد بود. بنابراین، اخذ نمایندگی مناسب کسانی است که؛

چرا باید از اورنگ نمایندگی گرفت؟

با نگاهی به تاریخچه فعالیت اورنگ می‌توان متوجه شد که این شرکت یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال گرفتن نمایندگی یا همکاری با شرکتی هستند که در زمینه سیستم‌های ردیاب خودرو و نرم افزار‌‌های وابسته کار می‌کند. اورنگ با بیش از ۱۵ سال فعالیت تخصصی در زمینه هم سخت افزار ردیاب خودرو و هم نرم افزار ردیابی یک شرکت دانش بنیان و دانش محور است. و با پشتیبانی تقریباً 24 ساعته به همکاران و مشتریان خیال آنها را آسوده نموده.

انواع نمایندگی اورنگ

اورنگ در سراسر کشور بیش از 400 نماینده فعال فروش و پس از فروش فعال دارد. البته دسته نمایندگان با یکدیگر متفاوت است. و شرایط اخذ هر نمایندگی با یکدیگر نیز متفاوت خواهد بود. کلیه نمایندگان در دو دسته انحصاری و غیر انحصاری و در چهار حالت فروش، خدمات پس از فروش، نصاب و ترکیبی خواهند بود. بر اساس اینکه نماینده اورنگ قصد فروش و همکاری بروی چه محصولاتی را دارد نیز شرایط اعطا متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه فروش محصولات نرم افزاری تخصصی است، حتما می‌بایست فرد یا شرکت متقاضی در این زمینه آموزش ببیند و پس از بررسی های فنی توسط کارشناسان اعلام نظر خواهد شد. معمولاً فروش محصولات نرم افزاری از طریق شرکت ها و محصولات سخت افزاری از طریق فروشگاه های لوکس خودرو و تزینات اتوموبیل و شرکت‌های امنیتی می‌باشند.

عامل فروش اورنگ کیست؟

برخی از همکاران در سطح کشور یا شرایط اخذ نمایندگی را ندارند یا به دلایلی تمایل به دریافت نمایندگی را ندارند. از اینرو، تعاملات اورنگ با آنها در حد عاملیت فروش می‌باشد و می‌توانند به صورت عامل نسبت به خرید ردیاب یا محصولات دیگر از اورنگ اقدام نمایند و آنرا به مشتریان خود به فروش رساند. اما مسلماً تمهیداتی که اورنگ برای نمایندگان خود در نظر دارد نظیر تخفیفات ویژه همکاری ( نه عاملیت)، تبلیغات سفارشی برای نماینده و … را نخواهند داشت. بنابراین، پیشنهاد اول ما به همکاران دریافت نمایندگی اورنگ است.

شرایط واگذاری نمایندگی اورنگ

تعهدات اورنگ

تعهدات نماینده

موارد ذکر شده شده تنها برخی از شرایط و تعهدات طرفین است. مسلماً، برای آغاز یک همکاری مشترک نیاز به برگزاری جلسات متعدد است تا شناخت حاصل گردد. بنابراین، جهت هماهنگی بیشتر و آشنایی با روال اخذ نمایندگی با کارشناسان اورنگ تماس حاصل نمایید یا فرم درخواست را پر نمایید.
برچسب ها: / / / / / / / / /