خط مشی شرکت اورنگ
دریافت فایل خط مشی شرکت اورنگ
مدیریت ارشد برای اطمینان از تحقق کلیه الزامات کیفیت و رضایتمندی مشتریان در حوزه سیستم های کنترل ناوگان و اشخاص الزامات تعهد شده در قراردادها، الزامات مشتریان و سایر الزامات قانونی، پیاده سازی استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10002:2014 را در دستور کار خود قرار داده است. لذا خط مشی نظام مدیریتی خود را با اهداف ذیل اعلام می نماید.
مدیریت ارشد برای اطمینان از تحقق کلیه الزامات کیفیت و رضایتمندی مشتریان در حوزه سیستم های کنترل ناوگان و اشخاص الزامات تعهد شده در قراردادها، الزامات مشتریان و سایر الزامات قانونی، پیاده سازی استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10002:2014 را در دستور کار خود قرار داده است. لذا خط مشی نظام مدیریتی خود را با اهداف ذیل اعلام می نماید.
- افزایش میزان فروش خدمات و محصولات
- ارتقا سطح کیفی محصولات جهت دستیابی به فروش بین الملل
- فراهم آوردن محیطی امن جهت رشد و تعالی حرفه ای کارکنان و ارتقای سطح دانش سازمانی
چشم انداز :
اورنگ ارائه دهنده راهکارهای سیستمی مکان محور در سطح بین المللماموریت :
اورنگ در زمینه تولید بستر نرم افزاری و سخت افزاری به روز، خلاقانه و با کیفیت با در نظر گرفتن محوریت سیستم های ماهواره ای و موقعیت فعالیت می کند و ابتداعاً در سطح کشور به عنوان یک برند ملی و سپس در سطح خاورمیانه و در نهایت به صورت بین الملل به فعالیت حرفه ای می پردازد. مشتریان ما دو دسته کاربر نهایی و سازمانی می باشند، هدف ما رضایت و استفاده مداوم مشتریان از محصولات است. ما باور داریم محصول باکیفیت و پاسخگویی به مشتری منفعت سهامداران و کارکنان اورنگ را نیز فراهم خواهد نمود.ارزش های بنیادین
- تعهد و مسئولیت پذیری در برابر وظایف محوله، همکاران و مشتریان
- رعایت نظم، انضباط و راستی
- ادب و احترام و رعایت حقوق مشتری
- وفاداری به سازمان
- خلاقیت و نوآوری
- بهبود مستمر در فرآیند ها و محصولات