خط مشی شرکت اورنگ

مدیریت ارشد برای اطمینان از تحقق کلیه الزامات کیفیت و رضایتمندی مشتریان در حوزه سیستم های کنترل ناوگان و اشخاص الزامات تعهد شده در قراردادها، الزامات مشتریان و سایر الزامات قانونی، پیاده سازی استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10002:2014 را در دستور کار خود قرار داده است. لذا خط مشی نظام مدیریتی خود را با اهداف ذیل اعلام می نماید.
- افزایش میزان فروش خدمات و محصولات
- ارتقا سطح کیفی محصولات جهت دستیابی به فروش بین الملل
- فراهم آوردن محیطی امن جهت رشد و تعالی حرفه ای کارکنان و ارتقای سطح دانش سازمانی
چشم انداز :
اورنگ ارائه دهنده راهکارهای سیستمی مکان محور در سطح بین المللماموریت :
اورنگ در زمینه تولید بستر نرم افزاری و سخت افزاری به روز، خلاقانه و با کیفیت با در نظر گرفتن محوریت سیستم های ماهواره ای و موقعیت فعالیت می کند و ابتداعاً در سطح کشور به عنوان یک برند ملی و سپس در سطح خاورمیانه و در نهایت به صورت بین الملل به فعالیت حرفه ای می پردازد. مشتریان ما دو دسته کاربر نهایی و سازمانی می باشند، هدف ما رضایت و استفاده مداوم مشتریان از محصولات است. ما باور داریم محصول باکیفیت و پاسخگویی به مشتری منفعت سهامداران و کارکنان اورنگ را نیز فراهم خواهد نمود.ارزش های بنیادین
- تعهد و مسئولیت پذیری در برابر وظایف محوله، همکاران و مشتریان
- رعایت نظم، انضباط و راستی
- ادب و احترام و رعایت حقوق مشتری
- وفاداری به سازمان
- خلاقیت و نوآوری
- بهبود مستمر در فرآیند ها و محصولات