EN

خط مشی شرکت اورنگ


خط مشی شرکت اورنگدریافت فایل خط مشی شرکت اورنگ
مدیریت ارشد برای اطمینان از تحقق کلیه الزامات کیفیت و رضایتمندی مشتریان در حوزه سیستم های کنترل ناوگان و اشخاص الزامات تعهد شده در قراردادها، الزامات مشتریان و سایر الزامات قانونی، پیاده سازی استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10002:2014 را در دستور کار خود قرار داده است. لذا خط مشی نظام مدیریتی خود را با اهداف ذیل اعلام می نماید.
  • افزایش میزان فروش خدمات و محصولات
  • ارتقا سطح کیفی محصولات جهت دستیابی به فروش بین الملل
  • فراهم آوردن محیطی امن جهت رشد و تعالی حرفه ای کارکنان و ارتقای سطح دانش سازمانی

چشم انداز :

اورنگ ارائه دهنده راهکارهای سیستمی مکان محور در سطح بین الملل

ماموریت :

اورنگ در زمینه تولید بستر نرم افزاری و سخت افزاری به روز، خلاقانه و با کیفیت با در نظر گرفتن محوریت سیستم های ماهواره ای و موقعیت فعالیت می کند و ابتداعاً در سطح کشور به عنوان یک برند ملی و سپس در سطح خاورمیانه و در نهایت به صورت بین الملل به فعالیت حرفه ای می پردازد. مشتریان ما دو دسته کاربر نهایی و سازمانی می باشند، هدف ما رضایت و استفاده مداوم مشتریان از محصولات است. ما باور داریم محصول باکیفیت و پاسخگویی به مشتری منفعت سهامداران و کارکنان اورنگ را نیز فراهم خواهد نمود.

ارزش های بنیادین:

تعهد و مسئولیت پذیری در برابر وظایف محوله، همکاران و مشتریان – رعایت نظم و انضباط و راستی – ادب و احترام و رعایت حقوق مشتری – وفاداری به سازمان – خلاقیت و نوآوری – بهبود مستمر در فرآیند ها و محصولات

شعار سازمانی ما :

فراتر از صفر و یک مدیرعامل از طریق مدیر تضمین کیفیت در سیستمهای مدیریتی یادشده، تحقق این خط مشی را پیگیری می کند و به منظور اطمینان از کارآمدی و تداوم مطلوبیت، آن را به طور منظم بازنگری می نماید. انتظار می رود کلیه واحدهای شرکت نیز نسبت به سرلوحه قراردادن این سند اهتمام جدی داشته و جهت تداوم استقرار، انطباق و بهبود سیستم های یاد شده تمام تلاش خود را انجام دهند.