EN
Terms and Conditions

قوانین و مقررات

شرایط استفاده از خدمات و سرویس های اورنگ

کاربر گرامی جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه ها وسرویس های اورنگ لازم است مفاد این مقررات را به طور کامل مطالعه نمایید.

ارسال فرم سفارش از طرف مشتری و نیز استفاده از خدمات شرکت از طرف مشتری، به معنی پذیرش این سند است و مشمول حال مشتری خواهد شد. مشتری تضمین می کند که این سند را به صورت کامل خوانده است و بنابراین به صورت روشن همه شرایط و ضوابط ذکر شده در این سند را فهمیده و با آن موافقت نموده است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.


قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های این شرکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. شرکت اورنگ حق به روز رسانی این سند را بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و بدون اطلاع مشتری خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی از زمان انتشار نسخه به روز شده ی سند در وب سایت اورنگ به صورت قانونی شامل حال مشتری خواهد شد و این کاملا به عهده مشتری است که از مفاد سند مطلع باشد.

“مشتری یا کاربر” به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج شده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اورنگ اقدام نماید.

“شرکت” منحصراً در این مقررات به شرکت اورنگ پژوهان پارسه اطلاق می گردد و “سند” به مفاد این شرایط و مقررات اشاره خواهد داشت.

نحوه ارتباطات

ارتباطات مشتری با شرکت در زمان خرید از طریق سفارش آنلاین بوده و از همین طریق نیز مشتری در جریان مراحل سفارش قرار خواهد گرفت. شماره پیامک شرکت جهت اطلاع رسانی به مشتری 3000724600 ویا 1000713338 می باشد و این شماره صرفاً جهت اطلاع رسانی می باشد. در صورت داشتن ابهام و یا نظر مشتری می تواند از طریق صفحه تماس با ما با اورنگ در تماس باشید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

شرکت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌نماید.

کلیه مطالب ارائه شده توسط شرکت مانند متن، گرافیک، آرم، ویدئوهای تصویری ، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط شرکت جزئی از اموال شرکت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب در انحصار شرکت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شرکت محفوظ می‏‌دارد. همچنین، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط شرکت و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار شرکت است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات شرکت، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

شرکت محصولاتی مناسب استفاده افراد بالای 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود.

شرکت حق دارد در هر زمان و بدون اعلام قبلی، ارائه خدمات به هر یک از مشتریان خود را متوقف نماید.

این شرکت متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.

مگر در مواردی که صریحاً در این سند به آن اشاره شده باشد، شرکت همه اطلاعات و داده های مشتری را به صورت محرمانه نگهداری خواهد کرد. مشتری می پذیرد و موافق است که با حکم دادگاه، دستور دادستانی، پلیس یا هر قوه قانونی دیگر، شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را در اختیار آن نهاد بگذارد. مشتری همچنین می پذیرد که شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را به شرکت مادر خود برای استفاده داخلی شامل استفاده در ارتباط با خدمات شرکت، بهبود خدمات، توسعه خدمات و پیشنهاد های خاص به مشتری انتقال دهد.

سوء استفاده زبانی یا کتبی از هر نوع (از جمله اما نه محدود به تهدید، سوء استفاده و یا اظهارات افترا آمیز) از هر مشتری به کارمند، عضو و یا پشتیبان منجر به توقف فوری ارائه خدمات به مشتری خواهد شد.

قانون حاکم

هر قرارداد و موافقتنامه شامل این سند، فرم های سفارش و سایر قرارداد ارائه خدمات وب سایت، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، تفسیر خواهد شد. مشتری موافق است که هر گونه دعوی قضایی یا حکمیت بین مشتری و شرکت در چنین حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد. اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادگاه ذی صلاح، به هر دلیلی غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، سایر بخش های قرارداد، کماکان معتبر و قابل اجرا خواهد بود.


قوانین بخش ردیاب

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

ساعت کاری شرکت در قسمت تماس با ما لحاظ گردیده است.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت شرکت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.

شرکت در اولین ساعات کاری شروع به پردازش سفارش می نماید و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت (در زمان کاری) پردازش صورت خواهد یافت.

در مواردی که نیاز به ارسال مرسوله نیست و سفارش به صورت آنلاین انجام گیرد، عملیات دریافت خدمت نیز به صورت آنی و پس از واریز وجه انجام خواهد شد (همانند سفارش پیام کوتاه و یا تمدید سامانه ردیابی ).

در مواردی که پس از سفارش مشخص شود جنس در انبار شرکت موجود نباشد کاربر می تواند کالای جایگزین انتخاب نماید و یا در درخواست استرداد وجه نماید که در این صورت حداکثر ظرف مدت 48 ساعت پس از دریافت نامه و اطلاعات شماره کارت، وجه به مشتری عودت داده خواهد شد.

شرکت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای این شرکت محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

اورنگ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. پس از دریافت بارنامه به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شرکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به شرکت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به شرکت ارسال شود.

مهلت تست

با توجه به محوریت اصلی شرکت مبنی بر رضایت خاطر مشتریان سرویس تست خود را جهت کالاهای قابل ارسال و فیزیکی در نظر گرفته است. بدین صورت که پس از ارسال مرسوله و زمان ثبت شده توسط کارگزار حمل و نقل تا 7 روز کاربر مهلت تست داشته و در صورت داشتن هرگونه عیب و نقص فنی در دستگاه شامل گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان فنی شرکت کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

جهت استفاده از سرویس تعویض 7 روزه ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن مرجوع گرد.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط شرکت دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در شرکت به اتمام برسد، و شرکت امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏گردد.

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان شرکت اورنگ، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر، مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد شرکت اورنگ در واحد انبار باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت شرکت اورنگ در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت

گارانتی

خدمات مرجوعی

مرجوعی و انصراف از خرید فقط شامل سخت افزار می باشد و نرم افزار ها و خدمات شرکت اورنگ قابلیت انصراف از خرید را تحت هیچ شرایطی نخواهند داشت.

شرایط مرجوعی دستگاه بدون کارکرد

1. اگر سفارش ارسال نشده باشد، باید حداکثر 48 ساعت از زمان تحویل کالا به واحد فروش شرکت اورنگ اطلاع داده شود.

2. اگر پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، با شرایط ذیل کالا قابل مرجوع می باشد

کالا را چطور ارسال کنید؟

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

قوانین و مقررات استفاده از سامانه ردیابی

سلب مسئولیت

مشتری توافق می کند که وب سایت رسمی این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال لینک های خارجی موجود روی سایت خود ندارد. این عدم مسئولیت شامل محتوا (هر گونه اطلاعات ، داده ها ، متن ، نرم افزار ، موسیقی ، صدا ، عکس ، گرافیک ، ویدئو ، پیام ها ، برچسب ها ، و یا مواد دیگر) تبلیغات انجام شده روی سایت و یا خسارت های مستقیم و غیر مستقیم استفاده از خدمات لینک های خارجی موجود روی سایت می باشد.


قوانین و مقررات استفاده از خدمات پیام کوتاه

خدمات پیامک شامل گارانتی نمی باشد. جهت اطلاعات بیشتر متن کامل قانون جرائم رایانه ای را مطالعه فرمائید.