EN
مدیریت ناوگان آب

مدیریت ناوگان صنعت آب

چرا ناوگان خود را هوشمند کنیم؟

بحران آب نه تنها یک موضوع داخلی بلکه یک موضوع جهانی است. از این حیث وزارت نیرو برای مدیریت نحوه ذخیره، انتقال، تصفیه و توزیع آب نقش بسیار دشواری را برعهده دارد. در این میان تصفیه آب‌های فاضلاب و استفاده از آن برای مصارف مرتبط می‌تواند در مدیریت این بحران کمک شایانی کند. یکپارچه‌سازی و مدیریت ناوگان صنعت آب با چنین گسترده‌ای، انرژی فراوانی می‌طلبد به ویژه اگر به روش‌های سنتی این کار انجام شود.

امروزه ناوگان‌های صنعت آب به چند دسته تقسیم می‌شوند که سازمان آب منطقه ای، سازمان آبفا و سازمان نظام مهندسی آب کشور از جمله این سازمان‌ها هستند. هر کدام از این سازمان‌ها وظایف مختص به خود را دارند اما درنهایت هدف همه آنها ارائه خدمات مناسب به شهروندان است. هوشمندسازی مدیریت ناوگان صنعت آب پیشنهاد جدی ما به شماست.

نگرانی‌های سازمان آب منطقه ای

  • ثبت اطلاعات سریع موقعیتی و مکانی
  • تخصیص سریع خودرو
  • رسیدن فوری به محل حادثه
  • آگاهی از فرآیند عملیات در لحظه

آب منطقه‌ای از سازمان‌هایی است که وظایف مهمی بر عهده دارد؛ مانند نظارت روی چاه‌های آب و بسترهای رودخانه و هچنین نحوه استفاده از آب‌های رودخانه. مدیریت گشت و بازرسی منظم برای این سازمان حیاتی است.

منطقه‌ای

نگرانی‌های سازمان آب و فاضلاب استان

تعریف محدوده جغرافیایی معین
مدیریت و نظارت بر پروژه‌ها (پیمانکاری)
احراز هویت رانندگان (RFID)
محاسبه ساعت کارکرد هر خودرو و حقوق عادلانه

و فاضلاب

نگرانی‌های سازمان آب و فاضلاب شهری

به چه چیزهایی نیاز دارید؟

راهکارها و محصولات ما برای شما چیست؟

محصولات مدیریت ناوگان

سخت‌افزار ردیاب خودرو:

سخت افزار ردیاب تقریبا اولین مورد پایه‌ای است که شرکت شما برای هوشمندسازی خود به آن احتیاج دارد. قطعه کوچکی که می‌تواند در هر جایی نصب شود. البته باید سامانه تعمیر او نگهداری و تعمیرات را فاکتور بگیریم. اطلاعات ورودی برای سامانه کاریار حتی بدون نیاز به سخت‌افزار هم می‌تواند کارایی خود را حفظ کند.

مدیریت ناوگان حمل و نقل اورنگ (FMS)

سامانه مدیریت ناوگان همان جایی است که اطلاعات و دیتاها از سخت‌افزار برای نمایش حاضر می‌شوند. سامانه جامعی که هر آنچه که بخواهید در آن پیدا می‌کنید. از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد. در عین حال محیط نرم‌افزار با طراحی کاربرپسند، سادگی را در اولویت خود گذاشته است که استفاده‌کنندگان از سامانه نه تنها اطلاعاتی جامع و مفیدی دریافت کنند بلکه بتوانند به راحتی با آن کار کنند.

سامانه مدیریت تعمیرات و نگهداری خودرو (کاریار)

سامانه به دو صورت می‌تواند اطلاعاتی که نیاز دارد را به دست آورد؛ اما آن دو راه کدام است؟ راه اول این است که از سخت‌افزار ردیاب این اطلاعات را دریافت کند که اطلاعات دقیقی هستند اما راه دوم این است که این اطلاعات به صورت دستی وارد شود. این حالت دقت کار را کاهش می‌دهند اما در هزینه‌ها می‌تواند صرفه‌جویی کند.

تعیین عادلانه حقوق با توجه به کارکرد ناوگان (هوشیار)

سامانه هوشیار دو کار را برای شما انجام می‌دهد: اول اینکه شما را از شر کاغذبازی‌ها نجات می‌دهد و وقت‌ها را برای کارهای مهم‌تر شما ذخیره می‌کند. دوم اینکه برای رانندگان‌تان عدالت مطابق با کارشان هدیه‌ می‌دهد. چه چیزی مهم‌تر از اینکه راننده شما این احساس را بگیرد که متناسب با تلاشی که کرده است،‌ حقوق دریافت می‌کند. سامانه هوشیار به رضایت رانندگان از کار کمک می‌کند و این همان چیزی است که خیلی از شرکت‌ها به آن بی‌توجهی می‌کنند. تغییرات زیاد در کارکنان هزینه‌های جانبی برای شرکت‌ها به وجود می‌آورند. این هزینه‌های پنهان می‌تواند حتی یک شرکت بزرگ را زمین بزند. از قدیم هم گفته‌اند که پیشگیری بهتر از درمان است.

راحت درخواست بده، راحت‌تر تخصیص!

همه‌مان گاهی خیال‌پردازی می‌کنیم. شاید خیال‌پردازی شما این باشد که به سیستمی فکر کنید که بتواند درخواست‌هایتان را مدیریت کند درحالی که شما فنجان چایی‌تان را میل می‌کنید! باید بگویم این دیگر خیال پردازی نیست و سامانه مدیریت سرویس و درخواست یاور این کار برای شما به راحتی ‌می کند. نسخه دمو را درخواست دهید تا ببینید خیال‌پردازی‌هایتان چقدر به واقعیت نزدیک است!

سامانه یاور مناسب برای درخواست‌هایی است که در اتفاقات آب جریان می‌یابند. درخواست‌هایی که با چند نوع از کابر روبه‌رو هستیم و تعامل بین این چرخه تاثیر مستقیمی به رضایت مشتریان می‌گذارد که این رضایت هدف نهایی تمام سازمان‌هاست.

و در نهایت آنچه بدست می‌‌آورید:

  • یکپارچه‌سازی ناوگان‌ها
  • کاهش هزینه‌ها
  • افزایش بهره‌وری
  • یک ابزار تمام‌عیار برای افزایش کنترل
  • مدیر خوب بودن!

بعضی از گواهی حسن انجام کارها:

حسن انجام کار آب‌وفاضلاب روستایی فارس برای مدیریت ناوگان
حسن انجام کار آب منطقه‌ای فارس برای مدیریت ناوگان

یکپارچه‌سازی ناوگان‌ها

وقتی ناوگان‌ها افزایش پیدا می‌کنند، نیاز به تغییر روش‌ها احساس می‌شود چرا که روش‌های قدیمی‌تر پاسخ‌گو ناوگان بزرگتر نیست. ناوگان بزرگتر توانایی مدیران برای یکپارچه‌سازی ناوگان حوزه‌های مختلف را کاهش می‌دهد. سیستم مدیریت ناوگان شرکت‌های آب با هوشمندی ذاتی خود، ناوگان‌ها را یک‌دست و یکپارچه می‌کند. این موضوع به صورت گسترده برنامه‌ریزی‌های ناوگانِ حوزه‌های مختلف مانند دیسپچینگ را هماهنگ می‌کند.

وزنه هزینه‌ها را سبک کنید!

با مدیریت ناوگان می‌توانید هزینه‌های اضافی را شناسایی کنید. این شناسایی می‌تواند شامل هزینه‌های پنهان مثل سوخت هم باشد. در نهایت شما با هزینه کمی که برای راه‌اندازی مدیریت ناوگان مصرف می‌کنید، در بازه چند ماهه سود تمام هزینه‌ها به حساب شما برمی‌گردد!

شیب بازدهی‌تان را تند کنید!

ناوگانِ صنایع آب، حوزه‌های خاص خود را دارد. کاهش اصطکاک چرخ‌دنده‌های این حوزه‌ها، ابتدا زمان را برای شما ذخیره می‌کند و سپس بازدهی را برای شما افزایش می‌دهد.

یک ابزار تمام‌عیار برای افزایش کنترل

انسان در ابتدای تاریخ حتی زمانی که از خودش شناخت کمی داشت، نیاز به ابزار را به خوبی در خودش احساس می‌کرد. سامانه مدیریت ناوگان ابزاری قدرتمند برای کنترل ناوگان‌های حوزه آب است. به‌ویژه که سازمان‌های حوزه آب، نقلیه‌های خود را در چندین حوزه مختلف می‌بینند و یکپارچه‌سازی آن‌ها را امری حیاتی می‌دانند.

مدیر خوب کیست؟

مدیری توانمند است که توان برنامه‌ریزی برای اهداف آینده را داشته باشد. یکی از این آینده‌نگری‌ها شامل کارهایی هست که منجر به افزایش عمر ماشین‌آلات و تجهیزات شود. با سامانه کاریار و سرویس‌های دوره‌ای، مدیر خوب بودن، در دسترس است. از دستش ندهید!

سوال‌های پُرتکرار صنعت آب

  • امکان سفارش‌سازی وجود دارد؟
  • چگونه امنیت اطلاعات رو تضمین می‌کنید؟
  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی دارید؟
  • قابلیت لینک شدن سامانه‌های شما با سامانه‌های مرتبط وجود دارد؟
متداول

امکان سفارش‌سازی وجود دارد؟

امکانات بیشتری می‌خواهید؟ آيا هنوز فکر می‌کنید که ویژگی‌های بیشتری از نرم‌افزار مدیریت ناوگان سازمان‌های آب ما می‌خواهید؟ تیم تحقیق و توسعه ما آماده است تا پیشنهادات شما را برای سفارش‌سازی سامانه بشنود و درصورت تحقق شرایط، سفارش‌سازی رو شروع کند.

چگونه امنیت اطلاعات رو تضمین می‌کنید؟

دیتاهای شما در سرورهای اختصاصی خود ما ذخیره می‌شوند که امنیت‌شان را با خودمان است اما اگر شما بخواهید دیتاها در سرور خود سازمان ذخیره شود، این امکان فراهم است.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی دارید؟

بله قطعا؛ شرکت اورنگ برای محصولات سخت‌افزار ردیاب خودش ۱ سال و برای سامانه‌های نرم‌افزاری‌اش به صورت نامحدود گارانتی دارد. خدمات پس از فروش شامل نصب ردیاب، هماهنگی با نصاب، پشتیبانی و… است. پشتیبانی هم نوعی خدمات پس از فروش است که در آن بعد از اینکه مشتری خدمت را کاملا دریافت کرد، شروع می‌شود. مثلا فرض کنید قطعه‌ای از ردیاب خراب می‌شود، ما تا ۵ سال تعهد می‌دهیم که این قطعه معیوب تعمیر یا تعویض کنیم که شامل مقداری هزینه است.

پشتیبانی و توانمندسازی

پشتیبانی فقط به این معنی نیست که محصول دارای ایراد را تعمیر کنیم؛ بلکه همچنین در مورد توانمندسازی مشتریان خود است تا بیشترین ارزش را از محصول دریافت کنند. اجازه دهید مثالی بزنم؛ به عنوان مثال شما یک حسابدار هستید که یک لبتاب نو خریداری کرده‌اید. شما با آن فقط فیلم می‌بینید. اینکه کسی بیاید و به شما یاد دهد که با لبتاب‌تان می‌توانید کارهای حسابداری را ساده‌تر انجام دهید، می‌شود توانمندسازی شما.

قابلیت لینک شدن سامانه‌های شما با سامانه‌های مرتبط وجود دارد؟

نرم‌افزارهای ما از سیستم API استفاده می‌کند که می‌تواند به سامانه‌های دیگر بدون مشکل به نرم‌افزارهای ما متصل شوند.